onsdag 27:de april.

har haft en fantastisk vecka hemma i alingsås! mycket vänner, familj, bakning & påskfirande! igår åkte vi tillbaka till norrtälje jag&david, ett par stopp på vägen för att samla in lite traderafynd. varav ett i vackra gränna, vilken otroligt fin stad. där skulle jag kunna tänka mig att bo!
-
hängde en hel dag med elin - utan att veta att det var hennes födelsedag. lagom pinsamt när vännerna slöt upp senare på kvällen, redo för pubquiz på andra lång & alla sa grattis & hade presenter med sig. hahaha.
jag åtog mig uppdraget att baka tårtor till min mosters sextioårskalas i söndags, det tog ett par dagar men jag älskar färgerna när man bakar - och självklart så älskar jag tårta.
tack påsken för att du bjöd på det mest underbara vädret!
'
nu är det dags att ta tag i livet, skaffa ett jobb, har varit på en intervju idag, ska snart på andra, söka skola till hösten & bli fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0