sol&tårta.

femtonde april och det känns återigen som att det är närmare tjugofemgrader ute i solen, så här tidigt lite kallt i skuggan, men vem vill vara i skuggan?
-
idag ska jag packa&åka hem till alingsås till nästa tisdag, alltså en och en halv vecka, ska bli såå kul! ikväll blir jag avlämnade av moster hemma hos Joakim (min bror) & där blire garanterat tacos&mys! på söndag fyller mormor åttiofem och jag är fortfarande osäker på vad hon ska få! hon har ju allt..!
-
på påskhelgen fyller mamma & hennes syster år. det kommer bli en himla festlig vecka! det enda jag sitter och tänker på just nu är tårta, att jag vill göra en tårta till mamma, jag ÄLSKAR att göra tårtor, tycker att det är fantastiskt att jobba ihop lager efter lager!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0