budgetsmart.

jag gjorde även något väldigt ekonomiskt igår. vi var inne i "stan" och så ville jag shoppa lite så gjorde jag som jag brukar göra när jag egentligen inte hittar något, jag tar ett eller två baslinnen - som är "bra att ha". och sen tog jag en "myströja" som jag verkligen inte behöver.
-
så köpte jag det.
-
så på väg ut fick jag syn på världens sötaste svarta topp med rosett i halsen, det var fantastisk och på rea på rea för 49 kr, så jag tog den, gick tillbaka till kassan och lämnade tillbaka det jag precis köpt, kassöskarn var sådär nöjd. haha. så fick jag tillbaka mina hundringar & en skitsnygg topp istället.
-
älskar att känna mig nöjd! ♥
kommer upp bild på den så fort internet fungerar nere hos oss igen, sitter på jobbet just nu!

Kommentarer
Postat av: m

Va duktig du är, börjar du bli vuxen???

2011-02-15 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0