done for the day.

så otroooligt skönt, allt som jag var tvungen att göra idag är gjort,
nu ligger jag i sängen, jag är nyduschad & fräsch - har nyborstade tänder & har
en skön trötthet över mig - snart ska jag låta mig själv somna & ta sovmorgon imorgon..!
-
såg att vårat hem fanns med på en plansch på tåget, i det huset med taket i överkanten på bilden bor vi i en
liten lägenhet, precis bredvid liften, det är nice.
-
restaurangen som jag jobbar på har väldigt gammaldags klädstuk
lite såhär ser jag ut när jag jobbar.
-
men nu har jag jobbat klart för ikväll och det är så sjukt skönt & bara ligga i sängen efter man har
jobbat & bara vara ledig & veta att man får sova hur länge man vill, det är det bästa med
kvällsjobb..! enligt mig.
-
peace..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0