festival.

jag börjar få lite sug efter att åka på festival i sommar, jag brukade alltid åka på festival förut men sen har det bara inte blivit av de två senaste åren för jag har jobbat & inte kommit iväg. men i sommar? synd att hultsfred är nedlagt, det var min absoluta favoritfestival, jag var där 05,06,07 & 08. good times. :)
-
jag vet att vissa inte åker på festival för att det är lite smutsigt men liksom strunta i det! hultsfred var ju bäst för där kunde man bada hur mycket som helst.
-
tänkte visa lite bilder ifrån den regnigaste festivalen jag varit på - roskilde '07. det regnade 120mm på typ två dagar. det här är inte för att avskräcka anti-festivalare - ta det med en klackspark..!
-
det första som mötte oss.
-
här såg det okej ut på marken men här bodde de som kommit först & vi kom ett par dagar senare så vår
campingplats blev här. vi grävde en vallgrav runt tältet.
-
-
-
-
-
trots vädret, som efter de första dagarna sen bjöd på sol, så var det fantastiska konserter!
-
-
-
jag&stina.
-
stina efter svettig & härlig konsert!
-
de två look-a-likes-en stina & ellen som jag hängde mest med..!
-
jag&stina.
-
-
åk på festival!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HULTSFRED ÄR TILLBAKA JU!!! NÅGRA TYSKAR HAR KÖPT HULTAN SÅ DET BLIR FESTIVAL I ÅR IGEN!!! tyvärr kommer jag jobba 10 veckor....

2011-02-10 @ 13:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0