godmorgon..!

idag vaknar jag & är på bakhumör - det borde vara ett tecken på att jag mår bättre idag! tyvärr har vi ingen ugn här i hålan så det blir nog inte så mycket bakat. haha. ska nog baka i lofsdalen om ... tre veckor!! bara tre veckor kvar, helt fantastiskt..!!
-
en tårta jag bakade i somras. det är brownie med valnötter&vita chokladbitar i botten. en jordgubbsmousse, färska jordgubbar, en vitchokladkräm, två lager med sockerkaksbotten och allt är inlindat i maräng..! jag älskar maräng och den här är så fantastisk att den hårdnar av sig själv efter en stund, sjukt smarrigt.


-




-

jag bakade den roliga rulltårtan ni ser på bilden också - sjukt god med blåbär - till en allergisk på tårtkalaset.

-



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

åå såg jäkla god ut du! ja vill ha! kan du inte säga hur filmerna var också? gulliver och psalm 21+

2011-02-19 @ 14:50:22
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0