ta tag i den där vikten - på riktigt.

jag ska ge den här boken ett riktigt försök - att ändra mina matvanor & framförallt
försöka styra om min hjärna till att inte älska socker mer än allt annat.
-
lyckas jag med detta kan jag vara stolt inför beach 2011 - något jag inte var i somras.
under v intersäsongen i Cham gick jag upp tio kilo.
De kilona hade jag lyckats få bort under hösten & fram till jul - men nu efter
jul har jag fallit tillbaka i dåliga vanor och absolut gått upp ett gäng av dem.
Jag ska inte banta
utan byta livsstil.









NU ska jag jobba. :)

Kommentarer
Postat av: johanna

den vill ja med ha.. kan man köpa den på nån sida+??

2011-02-05 @ 19:17:53
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: Trees london

Det låter skitbra:D jag gör likandat just nu. Byta livsstil pratar jag om nu också ! Jag la av med sockret för fem dagar sedan. Har vart aaasjobbigt men jag har klarat det och jag har redan gått ner i vikt, plus att jag känner mig jätte mycket piggare :) lövely. Lycka till söta!

2011-02-05 @ 22:44:15
URL: http://mangofisk.se
Postat av: kascha.

den finns på adlibris.se bl.a..!



den verkar värd pengarna efter det lilla jag hunnit läsa. :)

2011-02-06 @ 02:23:41
Postat av: ällän

ak! Prova seriöst GI en vecka! då rasar man, jag gick ner typ 3 kg.. och hade inte sockersug överhuvudtaget!!

2011-02-06 @ 09:41:20
Postat av: angie

åh så skönt det hade varit att sitta och slappa i solen vid en pool!

2011-02-06 @ 14:45:51
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0