vad ska man bli när man blir stor?

jag vet verkligen inte, alla mina närmaste vänner studerar - alla utan jag.
jag vet inte vad jag vill bli! jag har en dröm om att bli författare men då måste
jag ju faktiskt sätta igång & skriva färdigt en bok. jag har en som jag skriver på nu
- jag gillar den - kanske skulle du också göra det?
är fri hela dagen idag också - kanske skulle jag skriva några sidor.
-
för ett tag sedan blev jag sugen på att bli mäklare, men den tanken glider undan
mer & mer känner jag. mest på grund av allmänhetens tankar om mäklare,
de ljuger, de glömmer att säga att golvet har röta & att badrummet är fuktskadat.
jag vill inte bli en sån - jag bara älskar byggnader.
-
-
det jag velat bli sedan jag var liten är copywriter - jobba med texter i reklam.
-
om man ändå ska bli copy så vill jag plugga på den bästa skolan & det är RMI Berghs i
sthlm, då kostar det cirka tvåhundratusen för två år. men om du blir en riktigt
bra copy så har du snart tjänat tillbaks det.
-
så läser jag antagningsproven & blir matt istället för taggad.
då kanske inte det heller är rätt.
Jag vet verkligen inte vad jag vill bli! hjälp.
jag i stavanger 29/9 - 10.

Kommentarer
Postat av: Sofia & Johanna

Jo lite luriigt de där.. Jag som alltid kände mig nyttig när jag tog en sånt där vitaminvattenn :(



Fin blogg du har förresten! :D

2011-02-09 @ 09:59:16
URL: http://blondintillblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0