dublin - dag 1.

jag är helt slut, sov en timme i natt, en halvtimme på tåg nr. 1 & 1 timme på flyget.
är glad för att jag lyckades sova på flyget, ryanair, vet inte om det är värt att det är billiga biljetter.
det skramlar, man får inte plats & flygvärdinnorna verkar vara skolade i bitchblickandets konst.
trots en del hopp vid landningen så gick iaf allting bra. är så trött just nu att jag skriver fel hela tiden.
-
-
för lat för att gå.
-
efter att vi tagit transferbuss möttes vi av världens sötaste värdinna här på hotellet som bjöd på kaffe & godis.
-
-
hur  mysigt ?
-
sjukt hungriga gav vi oss sen ut på stan för något genuint irländskt - en shepards pie.
efter det ramlade vi in på Dublins wax-museum. rekommenderas inte men det var lite roligt
- roligare om man varit irländare då nästan allt där inne var kända irländare genom tiderna.
-
-
efter en venti latte på starbucks är jag nu redo att sova. imorgon blir det en betydligt piggare & livligare dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0