mina tjejer.

saknar mina tjejkompisar lite - de är verkligen de bästa vännerna man kan ha..! så jävla duktiga tjejer också, alla de studerar till hjältinnor som kommer rädda världen..!
.
kort presentation av dem:
  • Tjockis. Världens bästa Lena som har ett toppjobb som typ tidningsredaktör - gud, att jag kan vara så dålig på att veta vad mina vänner pluggar för program eller har för titlar, men hon är en helt fantastisk tjej!
  • Caroline. En av våra två grymma sjuksköterskestudenter, carro är en tjej med fart i som älskar att dansa och att ha plats på dansgolvet när hon gör sina moves.
  • Nr.2 - sjuksköterskestuderande blir Ellen - bästa bästa Ellen! Vi tycker om att åka på festival tillsammans men Ellen tycker inte om när man sover på henne.
  • Lundarna. Lovisa & Jenny - pluggar till jurist & kemifysiker? i Lund - sjukt intelligenta & sjukt snygga!
  • Hälso&LivsCoachen Klara. Bästa Klara som snart är färdigutbildad livscoach kommer att motivera hela Sverige till ett lyckligare liv med sitt stora hjärta! :)
  • Skabb Elin. Vi är bra på att prata skit nu förtiden & vi var väldigt bra på att dansa på sticky förr i tiden..! Bilden är nästan lite för bra för att vara verklighetstrogen. (hahahah)
. Samlingsbild på alla blondiiies..!
  • Ahjustdet, det finns en till - kommer inte ihåg namnet riktigt men det är hon som bestämmer hur mycket chips man får ta på förfesten..!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha Lovely skabbet! blev sjukt rörd över beskrivningen, men det där med snyggheten.. inte riktigt rätt. ska börja träna nu också så när du ser mig nästa gång kommer jag vara freeeaking hot! (..aah justdet)

2011-02-28 @ 13:54:48
Postat av: Tjockis

Åh, gulle A-K!!! Jag saknar dig också, MASSA! Förlåt att jag inte svarade på det där sms:et om bra musik.. Jag sov. :P Puss!

2011-02-28 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0