home sweet home.

hemma i alingsås! igår fick jag tacos&sovplats hos bästa bror&marre, idag har jag hjälpt till med festbrickor till mormors åttiofemårskalas imorgon, varit med mamma på stan & nu har vi ätit middag & myser med lite vin, lagom trötta allihopa. jag älskar att bara kunna slappa med mamma&pappa!


-


imorgon blir det en lång födelsedag för mormor, vi ska vara där redan 9.30 för det kommer tokiga gäster redan runt 10.00 och sedan fram över heeeela dagen och jag, mamma&moster sa vara där och piffa och fixa fint hela dagen. har hört ett rykte om vinflaskor så det blir en fin dag!



-




bjuder på massa bilder en annan dag - ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0