I'm back.

Yes, äntligen internet i lägenheten! det känns fantastiskt verkligen, fånigt kanske, men det ger mig verkligen energi att kunna fixa massa saker med bara några knapptryck!
-
så så här ligger läget till just nu, jag&dave håller på att starta klädesmärket DangerousDave, där kommer vi att sälja t-shirts till killar & linnen till tjejer med tryck som vi gjort själva, det kommer att bli fantastiskt! Mönstren är på väg till Estland imorgon och där har vi kontakt med en fantastiskt bra fabrik som kommer att hjälpa oss med tillverkningen. Sedan är det förpackningar, trycken, tryckpress, porto, webshop och lite annat smått&gott kvar men vi tar ett steg på vägen nu när vi äntligen ska få börja med basprodukten, så otroligt roligt!
-
eftersom att vi inte räknar med en inkomst ifrån företaget, då vi vill använda de pengar som vi hoppas kommer komma in på att utöka utbudet så har jag sökt en del servitrisjobb & lite annat smått & gott och idag landat ett fantastiskt jobb i skärgården. nackdelen är att jag inte kan åka hem så mycket men fördelen är att jag får stadiga cash & två sjukt sköna chefer! så det blir antagligen att jag tackar jag till detta.
-
SÅ SKÖNT ATT VARA TILLBAKA!
-
Nu kör vi, underbar våren är här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0