underbara måndag.

gårdagen spenderades i tio timmar hemma hos mormor som fyllde åttiofem, kafferep med mormors vänner i tio timmar gjorde mig helt slut & jag störtade i säng och somnade som ett barn när jag kom hem!



fick världens roligaste uppdrag igår - jag ska baka tårtor till min mosters 60års kalas på söndag! jag som äääälskar att baka tårta tycker att det ska bli hur kul som helst och jag sitter nu och planerar, det kommer att bli fyra tårtor och alla kommer att bli helt fantastiska..!




nu dricker jag en stor latte och bryter mitt & davids sunda liv med att äta choklad till. det finns ju en anledning till att vi inte köper hem godis,glass & annat onyttigt med mjöl&socker i - för att när jag ser det så äter jag upp det!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 17:25:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0