4 februari - 2011.

efter för få timmar sömn för mig så började vi
iallafall dagen med hotellfrukost.
lax,makrill,brie,fruktsallad,bacon,färskpressad juice,kaffe,krispiga sockerärtor
& kaffe med kaka gjorde oss på lite lättare humör.
en snabb bild på mig ifrån hissen - ingen pigg hest.
sen gick mot tågstation - måste åka tillbaka till vårt tillfälliga hem för att arbeta.
vi tänkte att NSB (norges SJ) kunde vara schyssta & åka på våra tågbiljetter ifrån igår
på samma sträcka idag men det gick inte, vi var tvungna att köpa nya biljetter.
702 nok till.
nu sitter vi iallafall på tåget, kommer vara "hemma" typ tre & börjar jobba fem.
sjukt taggad bitch.
skulle verkligen ha tagit den där taxin.
efterklok är nog det värsta man kan vara så nu sneglar jag åt vänster istället och ser
på min käresta som jag älskar så mycket & försöker vara lycklig ändå
- det har jag ju faktiskt i grund & botten många anledningar att vara..!

Kommentarer
Postat av: Tjockis

Erkänn att hotellfrukosten ändå vägde upp helveteskvällen lite. :)

2011-02-06 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0