a love story.

nu har David gått till jobbet för att servera lite luncher,
jag ligger kvar i sängen och kikar på bilder ifrån när vi träffades,
så här var det:
Jag jobbade en säsong i Stöten - Sälen 07/08 - där blev jag bra vän
med ett gäng tjejer ifrån Norrtälje, en av dem var Johanna.
-
Vi dansade ganska mycket tillsammans den här säsongen.
-
-
Så efter säsongens slut så ville vi ses igen & bestämde Hultsfred.
Johanna hade en vän i Norrtälje som hette David som skulle följa med.
Så lite sådär mellan mat & grym musik så råkade jag & världens bästa
ellen hänga ganska mycket med den där David.
-
-
-
-
-
efter festivalen så blev det sommar & vi började träffas  - många
dyra panikbokade tåg mellan alingsås & stockholm. :)
& till slut tog sommaren slut & jag kunde inte få nog av honom
så vi blev vi.
min prins. ååh, blir så lycklig av honom!

Kommentarer
Postat av: ellenpellen

Åh, jag blir typ avundsjuk! detta kan du ju skriva en ny bok om, sen förra hultsfred kan den heta

2011-02-06 @ 20:19:54
Postat av: ellenpellen

Åh, jag blir typ avundsjuk! detta kan du ju skriva en ny bok om, sen förra hultsfred kan den heta

2011-02-06 @ 20:19:55
Postat av: kascha.

haha, men du har ju hela boken här! :)



fortsätter med min "sen förra vintern" istället, en djup

drama bok om skiftningarna i ... osv.



du är bäst ellen! :)

2011-02-07 @ 11:59:28
URL: http://kascha.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag lärde vi oss om framfall! haha! det är inte bara livmodern som kan falla framår utan även andra delar av kvinnans kön... fy fan! kniplvningar är det som gäller men eftersom ålder och många förlossningar är riskfaktorer tror jag inte vi kan bli drabbade nu som puckot i somras sa! hhaha! kan inte du ha det som extraknäck i sommar att ha sexpartyn???

2011-02-09 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0