en kvart om dagen.

ramlade in på en blogg som handlar om att skriva. läste begreppet "en kvart om dagen" där. & det är så enkelt men så smart. jag älskar ju att skriva men som en dag som den här så känner jag inte att jag har tid - men jag har ju all tid i världen! börjar inte jobba förrän klockan sex, så nu ska jag skriva en kvart!
har kommit på en bokidé jag aldrig läst eller sett förut så om ett år när mina kvartar om dagarna har resulterat i en bok kanske ni älskar den. hoppas det!
här sitter jag på Zakynthos i Grekland 24/6 - 08 & läser. älskar att läsa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har absolut en av Sveriges bästa bloggar!

Jag älskar din blogg :) Så jävla otroligt awesome bäst!!!

GO!



Puss <3

2011-02-11 @ 15:18:42
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0