framtiden.

för er som undrar vad jag ska göra när mina nitton, nu arton dagar är klara här i lilla hålan till skidort så vet jag inte exakt. jag & min dave håller på att starta ett företag som vi ska få igång innan sommaren, förhoppningen är att ni & resten av sverige ska älska våran produkt så att vi kan ha den bästa sommaren någonsin på sparade norgepengar och den inkomst vi kan få ifrån företaget..!
-
vill inte tänka på vad som sker om ingen tycker om vår produkt men jag menar, med tre års erfarenhet som servitris/hovmästare som betraktas man som gammal&erfaren i restaurangbranschen så där går alltid att få extrajobb om det skulle skita sig.
-
men det skiter jag i - för det ska det inte göra..!
-
om lika många kan älska oss&vår produkt som älskar den här grabben, så är det cool.
-
8/7 - 07 roskilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0