kvällen.

jag var redo för en middag & vinkväll som skulle få sluta hursomhelst
- hade med mig allt jag behöver för att sova över.
-
-
Jason hade lagat en fantastisk chili med tusen smaker..! I ♥ CHILI.
-
-
efter maten gick vi alla in i matkoma & vi bytte vinet mot thé & det blev en filmkväll istället.
ingen hade energi till något annat & det var sjukt skönt!
-
1:a filmen var Hot tub time machine - en amerikansk komedi. helt klart
sevärd - en slapp film som man lämnar med ett leende.
2:a filmen - Child's play (den onda dockan) - en amerikansk skräckfilm
ifrån 1988. fantastisk som komedi och du lär inte drömma mardrömmar efteråt..!
3:dje filmen - The Tourist.
Fantastiskt vacker film - underbara miljöer.
nu tror jag bestämt att det är läggdags..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0