om en månad.

om en månad + två dagar, alltså den 13/3 så ska jag ta mig ifrån den här norska skidorten till Lofsdalen i sverige. min familj har stuga där & jag ska dit för & vara med dem! älskar att vara på semester med familjen..!
ganska roligt att vi var där för bara typ ah, en månad sen. haha. då var det jag&dave tillsammans med mamma&pappa. nu om en månad blir det jaaag, m&p och så min bror med sin flickvän. längtar!
så här såg det ut då. det blev mycket längd, det är så vacker natur i fjällen. sol & snö är ♥
-
-
hur underbart?
-
sitter & försöker boka tåg & buss för att komma dit. mitt hopp ligger på iaf transferbussen ifrån Röros flygplats kan tänka sig att plocka upp lilla mig på tågstationen så att jag också får åka med till Funäsdalen och sen ta en annan buss ifrån Funäs till Lofsdalen. var schyssta..!

Kommentarer
Postat av: Ambjörn

Fina bilder! :)

2011-02-11 @ 15:54:03
URL: http://hatersgottohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0