renaa.

Renaa Restauranter i Stavanger.
Där var jag anställd i höstas när vårt hem låg i Stavanger mellan mitten
på augusti till strax före jul då vi fick för oss att jobba skidort.
Om jag någonsin ska jobba som servitris efter den här säsongen så
kommer det bli ett modernt, piggt & fräscht ställe som Renaa (uttalas renå).
Jag saknar farten, jag saknar fräscheten, den riktiga matglädjen & känslan
till maten där allt lagas á la minut & i ett öppet kök framför gästerna.
Jag saknar till och med stressen, jag trivs i det för jag vet att jag är en
jävligt bra servitris -  bara jag vet vad som gäller & på nuvarande
arbetet kan positionen på saltet ges mer uppmärksamhet än gästerna.
Men nog om det - Renaa - ät där om ni någonsin är i Stavanger - GRYM mat..!
Jag jobbade i Matbaren - den mer bistrolika delen &
sedan hade vi gourmet servering i källaren med freakin fantastiskt
bra mat & vin.
ÄT HÄR.
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0