skallig nr 2.

ett tag då jag faktiskt höll på att bli skallig var dock när jag försökte bli blond på egen hand, det såg för jävligt ut, det gjorde sjukt ont i hårbotten  - alla som någon gång har blekt/blonderat håret vet hur stark den skiten är. lite så här såg det ut från början till slut:
-
efter första gången 19:onde mars 2007:



här har haft i en eller två till blekningar - även blekt ögonbrynen 25:e mars 2007. ingen hit direkt.



29:onde mars 2007. ni kanske ser vilken min favoritvinkel var back in the days.



2:a maj hade jag färgat & hållit på hela april och då började det i alla fall bli mindre gult.



åttonde maj var det helt okej - om än med gula skiftningar i olika ljus - det såg ju sjukt oäkta ut men jag gillade det.



nionde maj tröttnade jag på att ha utväxt och klippte mig, samt färgad det mörkt. så mycket färgningar & så många timmars jobb för att färga det mörkt på två minuter.



tionde maj vaknade jag & såg ut så här:



samma dag ångrade jag mig & försökte färga tillbaka.





resten av sommaren hade jag någon typ av mellanfärg - en blandning mellan allt - och jag tog otroligt många sådana här bilder.



det var min hårhistoria - resten av livet har jag haft mina underbara bruna hårfärg som jag egentligen älskar. fast jag är lite sugen på att bli blond igen!





Kommentarer
Postat av: - claudia ♥

Haft en bra dag? :)

2011-03-07 @ 17:35:11
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0